Девятый Республиканский творческий конкурс «Наурыз — көктем мейрамы» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана

 

 

 

Сабақтың тақырыбы: Анама қандай сыйлық сыйлаймын?

IV международный творческий конкурс «Весна идёт — весне дорогу!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

Асенбаева Алмагуль Сайрановна учитель казахского языка и литературы Явленской СШ № 1 им Т. Позолотина

Асенбаева Алмагуль Сайрановна

Асенбаева А.С.

 

Мерзімі: 23.10.2014 ж.

 

Пәні:   Қазақ тілі            

 

Сынып: 7 А сынып

 

Сабақтың тақырыбы: Анама қандай сыйлық сыйлаймын?

 

 

 

Сабақтың  мақсаты:

1. Жаңа тақырып бойынша білімдерін толықтыра түсу,жаңа сөздер мен сөз тіркестерін меңгерту.

2. Оқушыларды шығармашылық тапсырмалар арқылы дұрыс сөйлеу қабілеттерін артыру, өз ойларын айқын және түсінікті жеткізуге үйрету.

3. Оқушыларды сүйіспеншілікке, сыйластыққа, ата-аналарын қадірлей білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

 

Ресурстар, құрал-жабдықтар: жұмыс дәптері,  постер, стикерлер, сызба, оқулық, өз аналарының фота суреттері, компьютер.

 

Сабақтың критерилері:

1. Мәтіннің  негізгі ойын анықтау.

2. Мәтін төңірегінде өз ойын жеткізу.

3. «Сыйлық»  сөзінің мағынасын аша білу .

 

Оқушылардың сабақпен қамтылуы: топпен, жұппен

Сабақтың  әдісі: Сын тұрғысынан ойлау,  пікір алмасу, сұрақ-жауап, ой қозғау, сұхбат, ой шақыру, баяндау, әңгімелеу.

Қамтылатын модульдар: СТО, АКТ, диалогті оқыту, шығармашылық жұмыс.

Күтілетін нәтиже: Өз ойларын еркін жеткізеді, қазақ тіліне тән дыбыстарды қатесіз айтады.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеру.

 

     

 

          Жұмыс  түрі:

 

Мұғалімнің іс- әрекеті:

 

Оқушының  іс – әрекеті:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық  дайындық: Әр қайсысы бір – біріне тілек білдіреді.

Үй тапсырмасын тексеру: 2-тапсырма «Сыйлық  таңдау» тақырыбы бойынша әңгімелеу.

Сабақтың мақсатын өздері айтады.

Ой шақыру.  Балалар ана туралы ән білесіңдер ме? Олай болса әнді шырқайық. Сөздік жұмысы

 

Жаңа сабақ: «Анама қандай сыйлық сыйлаймын?

Ой қозғау.

— Сыйлық алуды ұнатасындар ма?

— Сыйлық беру ненің белгісі?

— Сыйлықтың құнын айту керек пе?

— Сыйлық ұнамаса не істеу керек?

Ассоциация. Жақында анаңының туған күні. «Анама не сыйлаймын?» деген сауал төңірегінде ойланып, берілген  суреттерден сөйлем құрайды.               

Оқушыларды санау арқылы топқа бөлемін.

1 топ тапсырмасы

1.  Анама қандай сыйлық сыйлаймын? Өз ойларын постер арқылы жеткізу.

2. 2-тапсырма бойынша өлеңді түсініп оқып өз сөзімен айту.

3. Тақырып бойынша әңгіме құрастыру.

 

2 топ тапсырмасы

1. Анама қандай сыйлық сыйлаймын? Өз ойларын постер арқылы жеткізу.

2. 2-тапсырма бойынша өлеңді мәнерлеп өз сөзімен айту.

3. Тақырып бойынша сұрақ-жауап құрастыру.

3 топ тапсырмасы

1. Анама қандай сыйлық сыйлаймын? Өз ойларын постер арқылы жеткізу.

2. 2-тапсырма бойынша өлеңді түсініп оқып өз сөзімен жеткізу.

3. Тақырып бойынша қимыл әрекет арқылы көрсету.

 

Берілген  тапсырмалар бойынша әр топ өз жұмысын қорғайды

 

Сергіту сәті: «Қара жорға» биін билеу.

Сабақты бекіту: Ой толғау. 3-тапсырма

 

Бағалау. Топтық бағалау. Үш жұлдыз, бір тілек.

 

 

Рефлексия.

  • Сен маған үш нәрсені айт...
  • Біз бүгін... өттік.
  • Бізге ... оңай  болды.

 

 

Үйге тапсырма

4-тапсырма 48 бет.

 

 

Сабақты бастамас бұрын ынталандыру жұмыстарын жүргіземін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үш топтың  тапсырмасын  таратамын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды бақылаймын

 

 

 

 

 

 

 

 

Үш жұлдыз, бір тілек бойынша бағалайды.

 

 

 

 

Рефлексия парақтарын тарату

 

 

 

 

Оқушылар сыныптастары туралы айтып, бұрын білмеген жаңа  ақпарат алады. Бір – біріне тілек айтып жылы лебіздерін білдіреді.

 

 

Оқушылар сыйлық сөзінің мағынасын ашып, мысалдар келтіреді.

Сөздіктегі сөздерді қайталайды.

 

Топ көшбасшысы  топ міндетін белгілейді

 

 

 

 

Топ басшысы топ ішінде тапсырмаларды  талқылайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ өз тапсырмаларын орындайды .

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бір – бірін бағалайды

 

 

 

 

Оқушылар рефлексия жазады

Категория: