Тахтаброд Орта мектебі Ғ.Мусрепов |
Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың үй жануарлары туралы алған білімдерін тексеріп,бекіту.
2. Тәрбиелік: Төрт түлік малдың пайдасын түсіне отырып, сыйлауға,құрметтеуге,бағалауға үйрету.
3. Дамытушылық: Грамматикалық тапсырмаларды орындай отырып оқушылардың ой-өрісін дамыту, ауызша сауаттылығын арттыру, суретпен жұмыс арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорларын байыту, өзара қарым қатынасын жақсарту.
Сабақтың түрі: ашық сабағы.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, топтастыру, әңгіме, сын тұрғысынан ойлау әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта, суреттер, сабақ ережесі, сызба, слайдтар көрсету.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, сурет.
1. Амандасу.
2. Түгендеу.
3. Сабаққа жұмылдыру.
4. «Құрметті оқушылар! Бүгінгі сабаққа қымбатты қонақтар,ұстаздар келіп отыр. Қош келдіңіздер!»
— Бүгінгі тақырыбымыз «Үй жануарлары» бекіту сабағы.
5. Оқушыларға мақсат қойғызу.
— Балалар бүгінгі сабақта алдарыңа қандай мақсат қойып отырсыңдар? Сабағымыздың мақсатын ашып алайық? Мен мақсаттарыңа жетулеріңе тілектеспін.Сабағымыз жақсы өтсін.
6. Сыныпты топқа бөлу:
7. Сабақтың ережесімен таныстыру:
8. Сабақтың кезеңдері
2. Өлең мазмұнын ашу.
— Қандай жыл мезгілі айтылған?
— Көктемде не оянады? Табиғатта қандай өзгерістер болады?
— Үй жануарлары не істейді?
(Тіл дамыту сәті)
1. «Үй жануарларының айтысы» көрінісі.
2. Үйге берілген өлеңдерді жатқа айтқызу.
1. Сөздік жұмыс.
(Сөзжұмбақ арқылы жаңа сөздерді тексеру).
2. Тақтамен жұмыс.
4. «Не істейді?» ойыны (жарыс)
Жарыстың қорытындысы ретінде, «Достық жеңді» деп «Қарындас» әнін шырқайық.
(3 топта)
Кітаппен жұмыс. Топтың атын қорғау.
— Балалар, яғни,төрт түлік мал адам үшін ішсе сусын, жесе тамақ, кисе киім, мінсе көлік.
— Үй жануарларына байланысты қандай тыйым өздерді білеміз?
— Қазақ халқының өмірі ертеден малмен айланысты болған. Малды құрметтеген, мал күтуді қасиетті іс деп білген.
— Ал бізге төрт түлік мал бізге не береді?
(тақтаға жазу)
Төрт түліктен не аламыз?