Испаева Айна Еркебаевна, Қызметі: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Педагогикалық өтілі: 17 жыл Жұмыс орны: № 1 Новоишим орта мектебі |
Сабақтың мақсаты:
Көрнекілік: сөзжұмбақ
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс.
Сабақтың түрі. Сайыс.
1. Берілген фразеологизмдермен сөйлем құрастыру.
2. 6 бет. «Тіл ұлттың игілігі» түсініп оқу.
Тіл — … бұл не? біздің жерімізде неше тіл бар?
Қоңырау тілі. Құс тілі, жалын тілі, жануар тілі, адам тілі, халық тілі, би тілі. Қазақ, орыс, француз, неміс, жапон, ағылшын, тілдері бар….
Ал сен қай тілдерді білесің?
Біздің жерімізде қанша тілдер бар?
Көп тіл білетін адамдарды қалай атайды? Тілді пайдаланып оқимыз, жазамыз, тындаймыз, сөйлесеміз. Ал енді өзімізді таныстырып өтейік.
Менің атым — ….. .
1. 6 бет. «Тіл ұлттың игілігі» мәтінімен жұмыс.
І топ. | ІІ топ. |
1. Мәтін бойынша төмендегі үлгіге жалғастырыңдар. | 1. Мәтінді ұқсас сұрақ құрастырыңдар. |
— Жер бетіндегі адамдар қанша тілде сөйлейді?
— Этнолингвистер тілдердің қолдануына байланысты қандай пікір айтады?
1. 1.2.6.-тапсырма. 8 бет. Иоганн Гетенің сөздерін қазақ тіліне аударып жазыңдар. Домұхамбетовтің тіл туралы танысып, тілдерді пікірлеріңді жазыңдар. |
1. 127.-тапсырма. 8 бет Халел айтылған пікірімен үйрену туралы өз |
2.125–тапсырма 7 бет. Сөзжұмбақты кім тез 1. 9. тапс. 10 бет. шешеді? Сөзжұмбақта берілген сөздермен аяқтап жазыңдар. сөйлем құрастыра отырып «Қазақ тілі сабағында» сөзіңмен түсіндіріп деген әңгіме құрастырып жазыңдар.. |
2. 1.2.3.-тапс. 7 бет. Мақал–мәтелдерді Бір мақалды өз бер. |
Эссе жазу. «Тілінен айырылған халық, сөзсіз, ұлттық қасиетінен айырылады».
Үй жұмысы: 1.10. тапсырма. 10–11 бет.