Сабақтың тақырыбы: «Назарбаев университетінің жобасы»
Сматаева Сымбат Нурхановна учитель казаxского языка и литературы, школа-гимназия №3, Астана |
Сыныбы: 11 Б
Қолданылатын технологиясы: БжС
өткізу түрі: «Ауызша сабақ-2» картасы
Сабақтың мақсаты:
1. «Назарбаев университетінің жобасы» тақырыбына байланысты ақпарат беру, түсініп оқу, тапсырмаларды дұрыс орындау, ойды тиянақтай білуге дағдыландыру.
2. Елімізде Назарбаев университетінде білім берудің ерекшеліктерін меңгерте отырып, жекелей істей білу дағдыларын қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлауды, сөздікқорды, жылдамдықты дамыту.
3. Сапалы білім алуға, жан-жақты дамыған шығармашыл тұлға болуға, білімқұмарлыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: 63% мөлшері бойынша оқушылардың сабақ тақырыбы бойынша меңгерілуі.
Міндеті: технологиялық карта бойынша уақыт тәртібінің
1 |
Ұйымдастыру кезеңі. Мотивация. |
Карта бойынша жұмыс тәртібін түсіндіру. Көшбасшының сөзі |
63%-дық көрс 13 |
2 |
Іс-әрекет тәсілдері мен білімдер кешенін өзектендіру. |
Өткен сабақ бойынша сұрақтар: «Қазақстандағы білім жүйесінің құрылымы» 1.Білім беру дегеніміз не? 2.ҚР білім беру жүйесінің құрылымы 3.Жалпы орта білім беру сатылары 4.Мектепке дейінгі тәрбие қалайша жүзеге асырылады? 5.ҚР азаматтарына орта білім алуға қандай кепілдік береді? 6.Міндетті түрде алатын білім? 7.Жалпы білім беретін орта мектеп қандай адамды тәрбиелейді? 8.Білім алудың баспалдақтары? 9.ҚР «Білім туралы Заң қашан қабылданды? 10.Гимназия қандай оқу орны? 11.Лицей қандай оқу орны? 12.Лицейлердің басты ерекшелігі? 13.Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты? 14. Ұстаз деген кім? 15.Мектеп деген не? 16.Жаңа қоғам мұғалімі қандай? 17. Жалпы білім дегеніміз не? 18.Жалпы білімнің мазмұнына енетін оқу пәндерінің түрлері 19.Гуманитарлық пәндерге қандай пәндер жатады? 20.Стандарт қандай құжат? |
Бірінші белгісі + немесе-
нәтижесі |
3
|
Жаңа ұғымды қалыптастыру
|
«Назарбаев университетінің жобасы» туралы видеоролик — Оқушылар таратылған мәтінді оқиды — тірек сөздерді табады — уақыт аяқталғанша оқуды жалғастыру — 21 сөз эталонын тақтаға шығару,аталмаған сөздерге назар аудару 1.бастама-начинание 2.ғылыми-зерттеу-научно-исследовательская 3.дәріс беру-преподавать 4.мүмкіндік-возможность 5.заманға сай -соответствующий эпохе 6.іргетасы-фундамент 7.зияткерлік-интеллектуальный 8.басқару органдары-управленческий орган 9.озық -передовой 10.халықаралық-международный 11. үздіксіз-непрерывный 12.тәжірибе-опыт 13.маман-специалист 14. жаңа буын-новое поколение 15.қалыптастыру-формировать 16.жетекші орталығы-ведущий центр 17.сауықтыру-оздоровлять 18.кеністік-пространство 19.деректер-сведения 20.мұрағат-архив 21.зиялы қауым-интеллигентное общество
|
2,5 мин 8-9 мин Екінші белгі-ұяшыққа + 21 тірек сөз
|
4 |
Түсінудің бірінші тексерілуі |
Қарама-қарсы сұрау. Мәтін мазмұны бойынша: 1.Еліміздің ең ерекше оқу орны? 2.Қай жылы ашылды? 3.Университеттің миссиясы қандай? 4.Университеттің сәулеті қандай? 5.Жоғарғы оқу орнының басқару органдарына не жатады? 6.Университеттің ерекшелігі неде? 7.Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар мектебі қандай мамандарды даярлайды? 8.Жоғары бизнес мектебі нені көздейді? 9.Ғылым мен өмір орталығы қандай зерттеулер жүргізеді? 10.Университет кітапханасы немен жабдықталған? 11.Назарбаев университетінде кімдер тәрбиеленуде? 12.Кітапхананың мұрағаты қандай? 13.Алған білім немен бекітіледі? 14.Білім беру саясаты орталығы қандай орталыққа айналды? 15.Медицина мектебі қандай ғылымдар негіздерінен сусындаған? 16.Университеттің Қазақстандағы деңгейі? 17.Студенттер мен оқытушыларға тәжірибе өткізуге арнаулы нелер бар? 18.Университет кімнің қадағалауында? 19.Университетке дайындайтын алғашқы табалдырық? 20.Университеттің сәулеті қандай стандартқа сай? 21.Инженерия мектебі қандай түлектерді дайындайды? 22.Кітапхананың мұрағаты қандай коллекцияны қамтиды? 23.Университетте қандай жағдай жасалған? «Құтқару шеңбері» |
Үшінші белгі тақтаға нәтижені жазу +,- |
5 |
Бастапқы пысықтауды ұйымдастыру |
—Өз аралық тестілеу 2-нұсқалыдағылар тестілейді оқушылар мәтін мазмұны бойынша тест құрайды
«Құтқару шеңбері»
|
Төртіншібелгі
1-2 мин |
6 |
Талдау |
Тақырып бойынша тақырыптық сөздікқор — шығарма түрінде жазуға болады — оқушылар бір-бірімен алмасады қарындашпен тексеріп,сөздер санын жазады |
63 сөз- 5 минут бесінші белгі |
7 |
Рефлексия |
— проблемалық аймақтарды анықтау — кезеңдер бойы а талдау |
|
8 |
Бағалау |
журналға қою нормативі бойынша |
бесінші баға |
9 |
Үй тапсырмасы |
4 бағадан кем оқушыларға мәтін мазмұны бойынша түсініп,ұғыну |
|
- 13019 просмотров