Тақырыбы: «Жайлауға саяхат»
Кошкарбаева Раушан Ануарбековна воспитатель, высшая категория, 30 лет стаж, ГККП ясли-сад «Колосок» акимата Айыртауского района Северо-Казахстанкой области, коммунальное государственное учреждение «Отдела образования акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области». СКО, Айыртауский район, с.Саумалколь |
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Білім саласы: Таным, Шығармашылық
Тақырыбы: «Жайлауға саяхат»
Мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін жинақтау
Міндеттері: Қарапайым математикалық ұғымдарды бекіту, берілген тапсырманы орындауға ынталандыру
Балаларды рухани адамгершілікке, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Керекті құралдар: Жайлау, қуыршақтар, жылқылар, сиыр, жолдар, бүркіттің сұлбасы, фетірден жасалған геометриялық пішіндер, қолға тағатын білезіктер, бүркіттің костюмы
Ұйымдастырылған оқу қызыметінің барысы.
— Балалар бүгін бізге көп қонақтар келді, амандасайық
— Сәлеметсіздерме! Здравствуйте! .....
— Балалар! Көңіл күйлерің қалай?
— Жақсы.
— Жарайсыңдар!
Музыка жүреді балалар «Балабақша» әніне байланысты қимыл жасайды.
— Балалар, балабақшада сендер не істейсіңдер?
— Ойын ойнағанды жақсы көресіңдер ме?
— Ендеше кәзір ойын ойнап көрейік. Мен сендерге сұрақ қоямын сендер Луллия дөңгелегіндегі суреттен жауабын тауп алып көрсетіңдер.
— Кай мезгілде күннің көзі оянады?
— Қай уақытта сендер балабақшада ойнайсыңдар?
— Балалар қай мезгілде күннің көзі ұясына кіреді ?
— Дұрыс кешке.
— Қай кезде ай шығады, дала қараңғы болады?
— Дұрыс айтасыңдар түнде.
— Жарайсыңдар балалр сендер өте жақсы ойын ойнадыңдар.
— Мен сендерге, бүгін менімен бірге жайлауға баруды ұсынамын.
— Балалар, барғыларың келеме? (балалардың жауабтары)
— Қараңдаршы сендердің алдарыңда, әр түрлі жолдар жатыр.
— Жайлауға бару үшін қандай жолды таңдайсыңдар?
— Неге жалпақ жолды таңдадыңдар? (балалардың жауаптары)
— Ал мынау қандай жол?
Балалар жолмен өтіп кигіз үйдің жанына келеді.
— Балалар бұл не?
— Кигіз үй.
— Мынау қандай кигіз үй?
— Бұл кигіз үйде қуыршақтар тұрады екен.
Біреуі Ақбота, біреуі Жанбота
Ақбота мен Жанботаның бойын салыстырып көрейікші .
— Ақботаның бойы қандай?
— Жанботаның бойы қандай?
— Ақботаның шашы қандай?
— Жанботаның шашы қандай?
— Балалар қараңдаршы кигіз үйдің жанында үй жануарлары жайылып жүр
— Мынау не?
— Жылқылар?
— Жылқылар қанша?
— Сиыр нешеу?
+Қой нешеу
Жарайсыңдар балалар!
Бүріт ұшып келеді
— Сәлеметсіңдерме балалар! Мен Бүркітпін, мен биікте еркін самғап ұшқанды жақсы көремін.
— Бүгін сендерге мен өз тапсырмаларымды алып келдім
— Рахмет саған бүркіт
— Балалар бүркіттің тапсырмасын орындау үшін екі топқа мынау гометриялық білезіктер арқылы бөлінейік. ( геометриялық пішіндер үшбұрыш пен шаршының бейнесі бар білезіктерді балалардың қолдарына кигізу, арқылы балаларды екі топқа бөлу)
— Балалар сендердің қолдарыңда қандай геометриялық пішіндер бар? Олардың түстері қандай? (балалардың жауабтары)
Бүркіт:
1. топқа тапсырма
— Менің бейнемді геометриялық пішіндермен әшекейлеп беріңдерші.
2. топқа тапсырма:
— Мынау төр көрпенің жоғарғы жолағын шеңбермен, ал төменгі жағын шаршымен әшекейлеп беріңдерші.
Балалардың жұмысы (балалар фетірден жасалған бүріт пен төр көрпені түрлі түсті пішіндер мен әшекейлейді)
— Жарайсыңдар балалар!
— Менің тапсырмамды жақсы орындадыңдар, сендерге көп рахмет!
— Бүгін менің туған күнім,
— Елімді самғап биікте ұшамын,
— Рухани жаңғыртамын
— Қандай керемет, балалар бүркітті туған күнімен құттықтайық.
— Бүркіт туған күнің құтты болсын!
Келіңдер балалар Бүркіттің туған күніне «Каравай» ойынын ойнап берейік.
Біз бүркіттің туған күніне
Тәтті нанды пісірдік
Мынадай биік, мынадай аласа
Мынадай жалпақ, мынадай жиішке.
— Рахмет сендерге балалар!
— Мен бәріңді жақсы көремін! Сау болыңдар!
Бүгін біз қайда бардық?
Жайлауда не көрдіңдер?
Бізге қонаққа кім келді?
Қандай ойын ойнадық?
Қорытынды.
- 9986 просмотров