VI международный творческий конкурс «Пусть всегда будет солнце!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

Такырып «Мектеп»

Шестой международный творческий конкурс «Вот оно какое, наше лето!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана и стран ближнего и дальнего зарубежьяя

 

 

 

Тасбулатова Даметкен Жексенбековна учитель казахского языка КГУ Комплекс «Школа-детский сад» пос. Шашубай Актогайский район Карагандинская область

Тема «Школа»

І. Тақырыпқа арналған сөздік

ғимарат
оқу залы
оқулықтар
оқу құралдары
сөздік
әдебиет
мұражай
саты
сабақ кестесі
өсімдіктану
жануартану
жағдай
үш қабатты
оңға қарай
сатымен жоғары
төмен, тік
әдеби
қосымша
екі рет
керемет
бір қалыпты
онща емес
бұрылу
ұнату
ұнатпау
шаршау
кешіріңіз
ғапу етіңіз
іздеп жүру
өкішіке орай
түсінігім жоқ
риза болу

ІІ. 1. Мәтінді оқып, төмендегі кестенің көмегімен диалог құрыңыз

Біздің мектеп — үш қабаты ғимарат. Оның іші кең, жарық және таза. Егер мектепке кірсеңіз, сол жағында спорт зал, оңға қарай тіке жүрсеңіз, сол жағында оқу залын көресіз. Оқу залына қарсы кітапхана тұр. Біздің кітапхана үлкен. Онда тек қана оқулықтар емес, қызықты, әдеби кітаптар, сөздіктер, қосымша әдебиеттер бар. Ал сатымен жоғары екінші қабатқа көтерілсеңіз, онда сынып бөлмелері мен мұғалімдер бөлмесін көресіз. Мектептің үшінші қабатында әдемі мектеп мұражайы орналасқан.

ІІІ. 1. Төмендегі пікірлерді және мәтінді оқыңдар. Қай пікір мәттіннің мазмұнына сәйкес келеді?

Мен өзіме ризамын, менде қобалжу болмайды, себебі мен өз уақытымды тиімді өткіземін.

Мен өзіме риза емеспін. Менде бос уақыт жоқ. Тек қана мектепте емес, сонымен қатар бос уақыт долған кезде де жұмыс өте көп.

Менде үй тапсырмалары және бақылау жұмыстары көп болса да, достарыма, киноға баруға, футбол ойнауға уақытым жетеді.

Мен мектепті ұнатпаймын, себебі мен мектептен шаршаймын, менде қобалжу жиі болады.

2. «Менің жағдайым онша емес» — дейді Арман жыламсырап. «Бүгін бізде қазақ тілден сөздік жұмысын тексерді, алгебрадан бақылау жұмысын жаздық, үлкен үзілісте орыс тілден үй тапсырмасын жаздым, тамақ ішуге уақыт болмады, қазір үйге келгеннен кейін тағы да үй тапсырмаларын орындау керек, одан кейін музыка сабағына бару керек...»

Барлық оқушылар да Арман сияқты міндетті түрде үй тапсырмаларын орындау керек, одан басқа жұмыстары да бар. Таңертең мектепте сабақ, түстен кейін, кешке, аптаның соңында да бос уақыт жоқ. Аптада екі рет музыка сабағы (домбыра), үш рет футбол, бір рет компьютер курсы., оның есесіне күнде үй тапсырмаларды орындау керек.. соның себебінен қобалжудың жиі болуы ықтимал..

3. Тапсырмалар және өткізілетін уақыт: не? қашан? неше рет?

     Не істейді?

Қашан?

              Неше рет?

Қазақ тілді сөздік жұмыс

                  бүгін

              2 рет

Алгебра ............................

                 ................

             ....................

Музыка..........................

                 .......................

             ......................

Футбол.................................

                 ........................

             ...................

Компьютер..........................

                 .....................

             ....................

ІV. 1. Қай пәндер туралы жазылып тұр, соны айтыңыз

Бұл сабақта біз есеп, мысал шығарамыз. Апта сайын бақылау жұмыс жазып отырамыз.

Адамның, жануардың іш кұрылысына сипаттама береміз.

Аударма жұмыстар, диалог құру, сөзжұмбақтар шешу тапсырмаларын қай сабақта орындаймыз?

Газдардың, сұйықтардың және қатты денелердің молекулаларының жылулық қозғалысының айырмашылығын қай пәннен білеміз?

(Жауаптар: алгебра, өсімдіктану, жануартану, қазақ тілі, шет тілі, физика.)

2. Қай пәндердә сіз ұнатасыз?

4. Сіздің жақсы көретін пәніңіз

V. 1. Диалог бойынша сабақ кестесін құрыңыз

Демалыс күні Арман Айманға телефон соғады.

Арман. Сәлеметсің бе Айман. Бізге қазақ тілден қандай тапсырма берді? Мен түсінбедім.

Айман. Сәлеметсің бе Арман. Оқулықтағы 14-беттегі 1-жаттығу. «Жәңгір мектебі» деген мәтінді оқып, сол. «Жәңгір мектептің» оқытудағы негізгі бағыты қандай екненін анықтап, біздің қазіргі мектептегі оқытудан қаедай айырмашылықтары немесе ұқсас жақтары бар екендішін әңгімелейсің.

Арман. Рахмет, Айман. Енді түсіндім. Ертең қандай сабақтар болады?

Айман. Арман, үш апта өтті, сен әлі сабақтың кестесін білмейсің. Ықыласпен тыңда! Бірінші сабақ алгебра, өзің білесің алгебра аптада 3 рет болады.: ертең, сәрсенбіде, жұмада., ал геометрия бейсенбіде, аптаның соңында. Екінші сабақ қазақ тілі. Ол 3 рет, яғни күнара болады. Неміс тілі үшінші сабақ болады, ол аптасына 2 рет болады., ертең және аптаның ортасында, төртінші сабақ орыс әдебиеті, ол да неміс тілі сияқты болады. Бесінші сабақ физика, ол да 2 рет болады, аптаның басында, соңында. Тарих 2 рет: сейсенбіде жұмада. Химия 2 рет: бейсенбіде және аптаның соңында. Еңбектің екі сабағы да бейсенбіде. өсімдіктану бейсенбіде, аптаның соңында. Алтыншы сабақ география.

Жауабы: Дүйсенбі: 1. Алгебра
2. Қазақ тілі
3. Неміс тілі
4. Орыс әдебиеті
5. Физика
6. География
Бейсенбі: 1. Геометрия
2. Еңбек
3. Еңбек
4. Өсімдіктану
5. Химия

 

Сейсенбі: 1. Тарих
2. Геометрия
3. Физика
4. Орыс әдебиеті
Жұма: 1. Қазақ тілі
2. Алгебра
3. Тарих
4. Орыс тілі

 

Сәрсенбі: 1. Алгебра
2. Қазақ тілі
3. Неміс тілі
4. Орыс тілі
Сенбі: 1. Геометрия
2. Физика
3. Өсімдіктану

2. қандай оқу құралдары қажет?

Қолданылатын сөздер: сызғыш, өшіргіш, қарындаш, карта, атлас, қазақша-орысша сөздік, немісше-орысша сөздік, түсіндірмелі сөздік

VI. 1. Мектеп немесе сынып туралы сурет салып немесе фотосурет арқылы әңгімелеңіз.

2. Сіз болашақ мектепті көз алдыңызға қалай елестете аласыз?

3. Мектептегі қызықты уақығаларды суреттеңіз.

Категория: