Қазақстан Республикасының рәміздерін білу — менің міндетім
Караулова Айжан Мейрмановна учитель казахского языка и литературы, стаж 23 года, первая категория. КГУ «Гаршинская средняя школа» СКО район имени Г.Мусрепова с.Гаршино |
Айы, күні |
11. 09 |
9-сынып |
Сабақтың атауы: |
Қазақстан Республикасының рәміздерін білу – менің міндетім |
|
Мақсаты: |
Мемлекеттік рәміздер жайлы мәлімет бере отырып, тілдік құзіреттілігін дамытуға жағдай жасау. |
|
Оқу нәтижесі: |
Мемлекеттік рәміздер тарихынан мағлұмат алады. |
|
Әдіс тәсілдер: |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;+ Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+ Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+ Оқытуды басқару және көшбасшылық |
|
Дереккөздер: |
Оқулық, тірек сызбалар, кластер Сөздіктер, жұмыс парақшалары, стиктер |
|
Қызығушылықты ояту. «Ой қозғау» стратегиясы
ІІ. Мағынаны тану сатысы
Жаңа сөздермен жүргізілетін жұмыс
Жұпқа бөліну «Түртіп алу-инсерт» стратегиясы
Жұптық жұмыс
|
І. Қызығушылықты ояту. «Ой қозғау» стратегиясы•Қазақстан қандай мемлекет? ІІ. Мағынаны тану сатысы1. Сөздерді оқып жаттығыңдар Аясында-айналасында-аумағында-көлемінде Мата-шүберек Бейбітшілік-тыныштық-татулық Төменгі жағында-астында Бостандық-еркіндік-тәуелсіздік-теңдік Бейнеленген-көрсетілген-салынған Біркелкі-бірдей-бірыңғай-бірқалыпты Болашақ-келешек-алдағы уақыт Дәстүрлі-әдетке айналған-салтқа енген Ені-кеңдігі-жалпақтығы Ұзындығы-ұзына бойы рухын көтеру-жігерлендіру мән – значение отырыс-мәжіліс-жиналыс жадында-есінде-ойында серпіліс-өзгеріс рәсім-салтанатты кеш композитор-сазгер қастерлеу-сақтау-қорғау ту-байрақ-жалау 2. Мәтінмен жұмыс. Оқушылар жұппен екі мәтінді оқиды, оқи отырып, «Түртіп алу-инсерт» стратегиясы белгімен жұмыс жасайды, орыс тіліне аударады. 3. Жұппен жұмыс: Қазақстан рәміздері. І. Мәтінді толықтырыңыз.1.Елтаңбаның жүрегі – ..... 2.Шаңырақ - мемлекеттің түп – негізі - ... 3.Сонымен қатар шаңырақ – ... де білдіреді. 4.Шаңырақ – қазақ өмірінің алтын қазығы болған киіз үйдің .... . 5.Тұлпар – даланың, ер – азаматтың көмекшісі, .... бейнесі. 6.Қанатты тұлпар .... біріктіреді. 7.Жұлдыз адамға .... көрсетеді. Елтаңбаның авторлары - ..... . Керекті сөздер: Ж.Мәлібеков пен Ш.Уәлиханов, жол, Уақыт пен Кеңістік, бостандықтың, күмбезі, күн шеңберін, отбасының бейнесі, шаңырақ . ІІ. Дұрыс сөйлемді табыңыз.1.Мемлекеттік ту көгілдір түсті . 2.Күн, арай, қыран және ою - өрнек - қызыл түсті . 3.Тудың авторы – Шәкен Ниязбеков . 4.Көгілдір түс ашық аспанды білдірмейді . 5.Қыран құс – билік, батырлықтың бейнесі . 6.Алтын күн тыныштық пен байлықтың, уақыттың белгісі емес ІІІ. Сөздерді орын тәртібімен қойыңыз.1.Түсті, көгілдір, ту, мемлекеттік 2.құс, қыран, билік, бейнесі, батырлықтың 3.аспанды, ашық, көгілдір, түс, білдіреді 4.авторы, тудың, - суретші, Шәкен Ниязбеков 5.бейбітшіліктің, пен, тыныштық, жақсылықтың, көк, аспан, нышаны ІҮ. Мына сұрақтарға жауап беріңіз.1.Қазақстан Республикасы қайда орналасқан? 2.Қазақстан қандай мемлекет? 3.Қазақстанның Ата заңы қай жылы қабылданды? 4. Еліміздің жері қандай? Ү. Сөздердің сыңарын табыңыз.1. Қазақстан а) мемлекет 2. президенттік ә) басқару 3. біртұтас б) Республикасы 4. алтын в) қазына ІІІ. Ойтолғаныс сатысы1.«Мемлекеттік рәміздер – еліміздің қасиетті белгісі» •Шұғылалы күн қайда орналысқан? •Шәкен Ниязбеков қай рәміздің авторы? |
|
Жұпқа бөлу: |
Зат есім мен сын есім арқылы |
|
Сергіту сәті |
6. «Аялы алақан» |
|
Үйге тапсырма |
12: Үйге тапсырма: 8, 11-тапсырма 16-17 бет, сұхбатты рөлмен оқу, мағынасы ұқсас сөздерді жұптастыру. |
|
Рефлексия |
10 Кері байланыс парағы толтырылады. |
|
Бағалау: |
11. Бағалау парағымен жұмыс жасау. |
- 14431 просмотр