9 Республиканский творческий конкурс «Моя Родина — Казахстан» для детей, педагогов и воспитателей Республики Казахстан

 

Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұымысының иннавациялық бағыты педагогикалық шеберхана

Международный творческий конкурс «Новогоднее настроение — 2025» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

 

Джанжолова Гульмира Айткалиевна методист второй категории, детский сад № 55, город Атырау

Педагогикалық шеберлік дегеніміз бұл педагогтың шеберлігі талантты қажет ететін ерекше бір өнер емес, бірақ ол басқа да мамандарды шеберлікке үйретуде қажет болатын мамандық.

Жас ұрпақ тәрбиесіне бүкіл ғұмыры мен қажыр — қайратын және бойындағы асыл сезімдерін бағыттаған педагогтарды айтуға болады деген. Ұлы ғұлама Әл Фараби

Еліміздің болашағы бүгінгі балабақшамыздың қабырғасындағы ұрпақ тәрбиеленушілер екені даусыз. Ертең ел тізгіне ие болар жеткіншектеріміздің ғаламдық өркенниеттен қалып қоймай, білімді, тәрбиелі жан — жақты болып қалыптасуына педагогтарымыздың шығармашылық шеберлігі қажет. Педагогикалық шеберхана мақсаты: тәрбиешілерді жаңа технологиялар мен дәстүрден тыс жұмыс түрлерімен таныстыру. Жаңашыл педагог — педагогикалық ұжым мүшелерін өзі шебер меңгерген, тәрбиелеу мен оқытуды негізгі идеялармен және оны жүзеге асыру. Педагогтардың шығармашылық қабілетін жаңашылдық әрекеттерін, педагогикалық кәсіптік біліктілігін сәкестендіру. Жаңашылдық шығармашылық қутын шексіз, әрі үздіксіз қозғалыста дамыта отырып, күрделі құрлымның мәнін ашу оны түсіндіруге деген әр түрлі көзқарас қалыптастыру. Білім беру үрдісінде жаңа ақпараттық технологияларды тарату.

Шеберхананы ұйымдастыру кезеңдері:

  • Индукциялау
  • Өзінше конструкциялау
  • Социоконструкциялау
  • Әлеуметтану
  • Афишалау
  • Ағынан жарылу
  • Рефлекция
  • Индукциялау → Қатысушылардың эмоциялық көңіл — күйін көтеру, проблемаларға бетбұрыс жасау.
  • Өзінше конструкциялау → Өз бетінше гипотеза құру, шешімдер әзірлеу.
  • Социоконструкциялау → Барлық қатысушылырдың элементтерін топқа біріктіру.
  • Әлеуметтану → жеке топта жасалған жұмыстарды жариялау, жалпы талқылыуға шығару.
  • Афишалау → Шеберханада туған графикалық жұмысты (кестені, модельді) іліп таныстыру. Бұдан соң қатысыушылыр өз ойын айтады.
  • Ағынан жарылу → Шеберханаға қатысушылыр өздерінің білімдеріндегі олқылықтарды түсінеді. Бұл білімді толықтыру үшін әдебиеттер мен ғылми еңбектерді оқуға ынталандырады.
  • Рефлекция → (адам санасының өзіне тоқтау қабілеті) — жұмыс соңындағы өзіндік баға. Жасалған әрекеттен туған сезімдерді бастан өткізу қортындылар жасау, болашақты бағдарлау.

Педагогикалық шеберхана «Киіз үй»

Мақсаты: педагогтарды ойынға қызықтыра отыра, өз қабілеттеріне сай тапсырмалар орындау барысында, киіз үйдің түрлерін оны құрастыру жолдарын үйрену.

• 1 — кезең Индуктор. Шығармашылық үрдіске кіру, тақырыпқа қызықтыру. Киіз үйді таныстыру.

Жұмыстағы болашақ қадам.

Мақсаты: Жаңа ұғымдар, жаңа білім беру. Негізгі мәселені, жаңа білімнің түйінді дәндерін бөліп ала білу, білімді шығармашылық жолмен тәжірибеде қолдану.

Киіз үй өмірі туралы фильм көру

• 2 — кезең Өзіншеконструкция. Өзін шығармашылыққа бейімдеу, ассоциациялық қатар құру. Өзін іс — әрекетке бейімдеу.
Сөзбен байланысты қандай ойындар білесіңдер? (сөзжұмбақ шешу, анаграммалар, сөз құру,

Ассоциациялық қатар құру: Киіз үй туралы — шаңырақ , уық, кереге, киіз, текемет, сықырлауық т. б.

Киіз үй туралы ассоциция қатар құрудың көрсеткіш нәтижесі

1. Шаңырақ — 100%
2. Кереге — 100 %
3. Уық — 82%
4. Сықырлауық — 75%
5. Құр бау — 67 %
6. Бас құр — 64 %
7. Түндік — 54 %

• 3 — кезең Социоконструкциялау. Жалпы топқа бейімдеу. Киіз үй бөліктерін талдау. Мақсаты: «Киіз үй» өлеңімен танысу, ақынның негізгі айтар ойын ұғыну

Жалпы топқа тапсырма:

1. Өлеңді іштей жеке оқып, танысу
2. Өлеңді оқығандағы өз сезімің?
3. Ақын өлеңде қандай мәселені сөз етеді?

• 4 — кезең Бөлу, жекелеу. Берілген білімді қай дәрежеде қабылдағанын пайымдау

Қолдану

Мақсаты: Мәтіндегі ойды сұрақтар арқылы ашу.
Топтық тапсырмалар беру арқылы педагог ойына ой салу, пікір айтуға жетелеу.

• 5 — кезең Пластика Ойларын қорытындылау

• Зерттеушілер тобы: Талдау

Мақсаты: Ақынның ішкі ойын, Киіз үй туралы сезімін түсіну

Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұымысының иннавациялық бағыты  педагогикалық шеберхана

• 6 — кезең Жарнамалау. Жасаған жұмысты жария ету. Өз пікір ойларын айту.

Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұымысының иннавациялық бағыты  педагогикалық шеберхана
Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұымысының иннавациялық бағыты  педагогикалық шеберхана

• 7 — кезең Рефлексия. Өздік зерттеу, өздік талдау, әңгімелеу

Cалауаттылық бағыты

Мақсаты: педагогтардың шаршамауын қамтамасыз ету
Демалыс, сергіту сәті. Дене қозғалысын жасау.

Көтеріліп шаңырақ
Уықтары шаншылып
Керегелер керіліп
Өрім дей болып өрілер
Бәріміз бірге жүрсек айналып,
киіз үй болып көрінер.

Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұымысының иннавациялық бағыты  педагогикалық шеберхана
Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұымысының иннавациялық бағыты  педагогикалық шеберхана