Открытое занятие «1 — ден — 5 ке-дейін сандарды қайталау»
Сакенова Айдана Еркебулановна воспитатель КГУ «Заградовская средняя школа» мини-центр «Светлячок» СКО, Есильский район, село Заградовка |
Тақырыбы: «Мектепке дейінгі балалардың логикалық ойындар арқылы ойлау қабілеттерің дамыту.»
Білім беру саласы: «Таным»
Мақсаты: 1 — ден 5ке — дейін тура және кері санауды бекіту. Геометриялық пішінді бір-бірінен ажыратуға дағдыландыру. Жұмбақтар шешу, логикалық ойлау дағдысын дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру, ой өрісін, сөйлеу қаблетін — мәдениетін дамыту. Мектепке баруға деген ынталарын ояту. Ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: геометриялық пішіндер, суреттер, 1-5 сандар,
Әдіс — тәсіл: сұрақ — жауап, жұмбақ логикалық есеп, сергіту жаттығу, топпен жұмыс, жеке жұмыс.
— Балалар біз қол ұстаса дөңгеленіп, шеңбер құрып тұрайық. Енді бір-бірімізге алақан арқылы жылулық танытып жылы лебіз білдірейік.
Шаттық шеңбері:
Біз әдепті баламыз,
Біз ерекше баламыз,
Қонақтарды көргенде
— Сәлеметсіздер ме! — деп
Сәлемдесіп аламыз
— Рахмет балалар, бүгінгі есеп сабағы басқа сабақтан ерекше болмақ.
— Балалар мен сіздерге жұмбақ-таппақ айтып берейін бе?
*****
Бiлiмнен мол сый-асы,
Балғындардың ұясы. (Мектеп)
Тосын сәт: Түлкі кіріп келеді. Балалармен амандасады. Апай аң патшасы арыстан орман мектебін ашпақшы. Кімде кім менің берген тапсырмаларымды орындай алса, мектепке қабылдаймын депті. Бірақ мен мына тапсырмаларды орындай алмай сіздерден көмек сұрап келіп тұрмын.
Тәрбиеші; Балалар түлкіге көмектесеміз бе?
Тәрбиеші: Қане қандай тапсырмалар
1 — тапсырма: Балалар қарандаршы мында нелерді көріп тұрсындар?
— Ия дұрыс, бұлар саңырауқұлақтар.
Саңырақұлақтардын артында бір жазулар жазылып тұр екен, қане айналдырып не жазылғаның көрейік.
— Дұрыс бұл сандар екен. Бәріміз бірге кандай сандар екенің санап көрейік.
1 — ден 5 — ке дейін тура ж/е кері санау.
— Өте жақсы санау біледі екенсіндер.
— Енді мына жерде тұрған тақтаға назар аударайықшы. Мында сендерге
2 тапсырма: «Кім тез ойлап табады екен.» тапсырма берілген. Бұл тапсырмада геометриялық пішіндерді айыра білу керек, тақтада суреттер ілінген. Суреттердің ішінен дөңгелек және үшбұрыш пішінді заттарды іріктеп көрсетіп, атау қажет.
Сопақша және шаршы пішінді заттарды атау қажет.
— Бұл тапсырманы тағда жақсы орындадындар.
Сергіту сәті.
Көбелекке ұқсап ап,
Ұшайықшы бәріміз
Оңнан қарай бір ұшып
Айналайық жер шарын,
1-2-3 көбелек ұш
Біздің орманда дөңгелек үстел бар екен, онда сендерге арналған суреттер жаттқан сияқты.
— Қарап көрейікші қандай сереттер екен?
— Дұрыс орман жанжақтары, жеміс жидектері, гүлдер, саңырауқұлақтар, жәндіктердің суреттері, біз осы заттарға тиісті сандарды сәйкестендіріп қойып шығыумыз қажет.
— Ал мынау себетте тиісті сандар бар.
— Бұ тапсырманы да орындап шықтық.
— Келесі кезек жұмбақтарға да жеттік.
— Енді сендермен математикалық жұмбақтар шешейік пе?
Жұмбақтар:
********
Екіден соң әрқашан
Үшінші мен тұрамын
Қағазға сызып түсірсең
Екі ирек саламын
**********
Бірден кейін тұрағым
Бірді бірге қосқанда
Мен шығамын қарағым
*****
Допқа өзі ұқсайтын,
Ерекше бір пішін бар.
Атын оның атаңдар,
Қай пішін екені табындар? (дөңгелек)
****
Атыны сай балалар,
Үш бұрышы, үш қыры бар.
Ол пішінді кім табар,
Қасымда сол пішін бар? (үшбұрыш)
**********
Төрт бұрышы бар,
Төрт қабырғасы бар
Бұл қай пішін? (шаршыға)
***************
Пішіндердің ішінде,
Ерекше бір пішін бар
Ұқсатамын мен оны,
Жұмыртқа мен қауынға
Айтындаршы бұл қай пішін?
Міне түлкі сенің тапсырмаларды толық орындап болдық. Аң патшасы Арыстан сені мектепке қабылдайды. Саған ақ жол тілейміз.
Түлкі: Рахмет балалар. Сіздерден көп нәрсе үйрендім.
Сау болыңдар балалар шығып кетті.
Қорытындылау: Балалар сендерде мектепке барғыларын келеме?
Мектепке бару үшін біз нелерді білеуміз керек?
— Өте жақы дұрыс атасындар. Сендер мектепке дайын екенсіңдер, оған себебі бүгінгі оқу сабағамыз болды, өз білімдерінді көрсете білдіңдер.
Рахмет балалар.
Шаттық шеңбер
Тату өскен баламыз
Айтқан тілді аламыз
Бір шаңырақ астында
Бірге білім аламыз.
Болу керек: Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу, зейінді, ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.
Жұмбақтар:
********
Екіден соң әрқашан
Үшінші мен тұрамын
Қағазға сызып түсірсең
Екі ирек саламын
**********
Бірден кейін тұрағым
Бірді бірге қосқанда
Мен шығамын қарағым
*****
Допқа өзі ұқсайтын,
Ерекше бір пішін бар.
Атын оның атаңдар,
Қай пішін екені табындар? (дөңгелек)
****
Атыны сай балалар,
Үш бұрышы, үш қыры бар.
Ол пішінді кім табар,
Қасымда сол пішін бар? (үшбұрыш)
**********
Төрт бұрышы бар,
Төрт қабырғасы бар
Бұл қай пішін? (шаршыға)
***************
Пішіндердің ішінде,
Ерекше бір пішін бар
Ұқсатамын мен оны,
Жұмыртқа мен қауынға
Айтындаршы бұл қай пішін?
********
Жазда қыдырады, қыста тынығады
******
Орманда түрады, өзі бірқу,
Жүрген жері айғай шу.
********
Ит сияқты пішіні.
Ұнатпайды ол кісіні.
- 14583 просмотра