Сабақ тақырыбы: Жануарлар
Шаматова Лайла Хасеновна, учитель казахского языка и литературы начальных классов русской школы, 1 категория, общий стаж 31 год, по предмету 23 года средняя школа № 17 города Кокшетау Акмолинской области |
Сабақтың мақсаты: білімділік — балаларға үй жануарларымен жабайы аңдары туралы білімдерін толықтыру; дамытушылық — оқушылардың сөздік қорын байыту,ауызекі сөйлеу тілін дамыту; тәрбиелік — жануарларға деген сүйіспеншілік сезімін ояту. Жануарлардың пайдасы туралы айтып, балаларды қорған, қамқор болуына тәрбиелеу.
Көрнекілік: интерактивті тақта, компьютер, жануарлар туралы слайдтар. Түрі: интерактивті. Әдісі: түсіндіру, оқу, аудару, талдау, топтық, жеке жұмыстар, суретпен жұмыс, сұрақ — жауап, сергіту ойыны, тест.
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, орыс тілі.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
— Балалар, қабақ түйген не керек?
Бір — бірімізге күлімдеп,
Жақсы сөздер айтайық.
— Кел, қасымасыныптас
Өз алақаныңды маған аш
Міне, менің қолым бос
Жылуыма жылу қос.
Мен сіздерге сәттілік тілеймін. Сабағымыз сәтті өтсін.
I Сұрақ — жауап
Бүгін нешесі?
Бүгін аптаның қай күні?
Қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс айларын ата.
Фонетикалық жаттығу.
Ойын «Мақалды аяқта!»
Мектеп — .... (білім бесігі)
Мектеп кеме — .... (білім теңіз)
Күш — .... (білімде — білім кітапта)
Кітап — білім ( бұлағы, білім өмір шырағы)
Жақсы кітап — (жан азығы)
Жақсы сөз — ...(жарым ырыс)
Отансыз ...(адам, отансыз бұлбұл)
Еңбек (түбі — береке).Татулық —(табылмас бақыт)
II. Үй тапсырмасын тексеру
Сөздер мен сөз тіркестерінің аудармаларын жаз.(4-тап. 105 —бет)
Государственный язык — ...
Мудрый язық — ...
Зеленый стебель -...
Прозрачное озеро -...
Интересная книга -...
Добрый учитель
Способный ученик — ...
Балалар, бүгін біз бәріміз саяхатқа барамыз.Билетті алу үшін бізге тапсырманы орындау керек.
Мына сандарға назар аударыңдар.Мынау сандарды сөйлетейік?
Жаңа сабақтың мақсатын айту.
Бүгін сабақтың тақырыбы осы сөзжұмбақта. Әр мақал — мәтелде керекті сөзді қойып, алғашқы әріптен жаңа сабақтың тақырыбы шығады. (1-аялдама)
Осы тақырып бойынша ауызша, жазбаша жаттығуларды орындап, тақырыпты қайталап,өздерін сөйлеп үйренесіңдер,білімдерін әрі қарай кеңейтесіңдер.
Толығырақ танысу үшін, ең алдымен, жаңа сөздермен танысайық.
III. Жаңа сабақ: «Жануарлар» (2-аялдама)
1. Сөздік
Тіршілік етеді — обитают
Қорек — корм
қозы — ягненок;
бұзау —теленок;
лақ — козленок;
бота —верблюжонок;
асырайды — кормят.
Ешкімбақпайды — никто не заботится
Жүн — шерсть
IV. «Жануарлар» мәтінімен жұмыс (3-аялдама)
а) Мәтінді тақтадан оқып отырып тыңдау, аудару.
ә) Мұғалім мәнерлеп оқиды.
I Жануарлар жабайы және үй жануарлары болып екіге бөлінеді. Жабайы жануарлар тауда, орманда, даладатіршілік етеді. Олар: аю, қасқыр, түлкі, қоян, барыс, жолбарыс, арыстан. Жабайы жануарларды ешкім бақпайды. Олар өз қорегін өздері тауып жейді, өз беттерінше өседі. Төлдерін де өздері асырайды.
Үй жануарлары:қой, түйе, ешкі, сиыр, жылқы.
Үй жануарларын адамдар бағады.Үй жануарлары адамғапайда әкеледі. Олар ет, сүт береді. Сиыр сүт, ет береді.Қой мен түйенің жүнінен киім тоқиды.
— Ал енді, мәтіннің мазмұнын түсінсек, мына сұрақтарға жауап берейік.
V Сұрақтарға жауап беріңдер (4-аялдама)
Жабайы жануарлар қайда тіршілік етеді?
— Оларды кім бағады?
— Үй жануарларын кім бағады?
— Олар адамға қандай пайда әкеледі?
VII Сигналды карточкалармен жұмыс жүргізу (5-аялдама)
Қой, түлкі.., түйе ..., барыс.., қозы..,қасқыр.., қоян.., лақ.., ешкі.., жылқы.., жануар.., бота..., құлын.., сиыр...
«Ненің төлі?» ойын. 1-тапсырма (жеке жұмыс)
Сиыр — қозы
Ит — қонжық
Түйе — құлын
Ешкі — бота
Қой — бұзау
Аю — күшік
Жылқы лақ
Сергіту ойыны.
«Сөзді аяқта?» (8-аялдама)
Праздник — той
Овца — ...
Узор — ою
Медведь — ...
Сажа — күйе
Верблюд — ...
Смех — күлкі
Лиса — ...
Табун — үйір
Корова — ...
Хребет — жота
Верблюжонок — ..
Находчивый — тапқыр
Волк — ...
Проснись — оян,
Заяц — ...
Язык — тіл
Слон — ....
VII «Сүйкімді жануар» ойыны. Тақтаға ілінген жануарлардың суреттерін таңдау арқылы оқушылар артындағы тасырмаларды орындайды (тақтамен жұмыс)
Топпен жұмыс. Дұрыс сөйлемдерді жаз (Жұппен жұмыс)
1. Мен, жақсы, көремін, жануарларын, үй (9-аялдама)
2. Ешкім, бақпайды, жабайы, жануарларды.
3. Орманда, кездеседі, кішкентай, жануарлар.
4. Жануарлары, үй, пайда, әкеледі, көп, адамға.
5. Тамаша, біз, қорғаймыз, табиғатты (меняемся тетрадями)
Топқа бөлу. (10-аялдама) Жабайы жануарлар мен үй жануарларының қандай айырмашылығы бар.
Үй жануарлары мен жабайы аңдардың айырмашылығы неде?
I топ. (Үй жануарлары туралы мәлімет беру)
II топ. (Жабайы жануарлар туралы мәлімет беру)
Қорытындылау (11-аялдама)
Тест
1. Үй жануарлары?
а) сиыр; аю, ә) ешкі; жылқы б) арыстан, барыс.
2. Жабайы жануарлары?
а) қасқыр, аю ә) қой, қозы б) бұзау, лақ
3. Түйенің төлі не?
а) бұзау; ә) құлын; б) бота.
4. Жабайы жануарлар қайда тіршілік етеді?
а) қорада; ә) үйде; б) Б. орманда.
5. Үй жануарларды кім бағады?
а) адам; ә) аңдар; б) ешкім.
Интерактивті тақтадан дұрыс жауаптарын шығару,партада отырған оқушылар бір-бірінің жұмысын тексеріп бағалайды.
Релаксация кезеңі. Балалар сендерге сабақ ұнады ма?Сіздердің алдында жапырақтар жатыр.Жасыл жапырақ — мен түсіндім, жаңа сабаққа көңілім толды.
Сары жапырақ — бүгінгі сабақ сезіміме әсер етті.
Қызғылт жапырақ — жаңа сабақты толық түсінбедім.( бұл жапырақтарды оқушылар жануарлардың суретіне жапсырады).
VIII Үйге тапсырма беру
1—тапсырма, 107-бет Мәтінді әңгімелеу. 107—бет.
IX. Бағалау
- 19875 просмотров