9 Республиканский творческий конкурс «Моя Родина — Казахстан» для детей, педагогов и воспитателей Республики Казахстан

 

Тақырыбы: «Мен және ата — анам»

Международный творческий конкурс «Новогоднее настроение — 2025» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

Ақсай қаласының № 5 жалпы білім беретін мектебі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кусаинова Даурия Сагынтайқызы

Кусаинова Даурия Сагынтаевна

Ата — таналар жиналысының сценариі

1. Барлық ата — аналарға шақыру билеттері берілді

Тақырыбы:

«Мен және ата — анам»

Мақсаты:

Ата – аналар мен оқушылар арасындағыжылы қарым – қатынас орнату. Ата – аналардың өз балаларына қаншалықты қамқор болалатының анықтау. Туыстық қарым-қатынасты орната білу арқылы, ата – аналарға, өз балаларымен қашанда сырласып, дос болуына бағыт беру. Алуан түрлі тренингтар жүргізу барысында, оқушы мен ата – аналар арасындағы қарым – қатынасты одан әрі нығыйта түсіру.

Түрі:

жиналыс

Әдісі:

жаңа форматбағыттарын, әдістерін қолдану.

Қолданылатын құралдар:

АКТ

Мұғалімнің іс - әректі

Ата – аналардың іс - әрекеті

Оқушының іс – әрекеті

1. Ұйымдастыру кезеңі:

Мұғалім ата – аналармен оқушылармен амандасады.

Ата – аналар амандасты

Оқушылар амандасты

2. Тренинг арқылы ата – аналармен танысу

Берілген ақ қағазға әр ата – ана өзі туралы қысқаша мәлімет беріп, басқа ата – анаға жалғайды.

Ата - аналарақ қағазға өдбері туралы қысқаша мәлімет жазды, бір – біріне берді.

 

3. АКТ жазылған даналық сөздерді оқу , қысқыша видео ролик көру

Интерактивті тақтада жазылған «Бала» туралы жазылғанданалық сөздерді оқып, ата – аналарға видео ролик көрсетілді.

Ата – аналар мұқият тыңдап, өздеріне бір тұйын алды, Видео роликті көреді.

Оқушылар да мұқият тыңдап отырады.

4. Оқушылармен ата – аналарға сауалнама жүргізу

Қағазға жазылған 15 сұрақты сауалнаманы таратып беру.

Ата – аналар сауалнаммаен танысып, жауап береді.

Оқушыларсауалнаммаен танысып, жауап береді.

5. Ата – аналар мен оқушыларға тренингтер өткізу

  1. «Суретті жалғастыр»

Ата – аналар ойларына келген бір суретті аяқтамай салады, оқушылар жалғастырады.

Оқушылар ойларына келген бір суретті аяқтамай салады, ата – аналары жалғастырады.

  1.  «Бала деген махаббатым осындай......»
  2. «мама, сен менің ең....»

Ата – ана мен балсының арасы 10 қадам. Ата – анасы баласына қарай әр қадам аттаған сайын қалай еркелететінің айтады.

Оқушылар ата – анасына қарай аттаған әр қадамдарында, оларға деген махаббаттарын, сүйіспеншіліктерін білдіреді.

  1. «Үш ең сиқырлы сөз,маған берер күш!»

Ата – ана өз баласына деген махабатын үш ақ сөзбен жеткізеді.

Оқушыата - анасына деген мсүйіспеншілігінүш ақ сөзбен жеткізеді.

5. Дебат жүргізу

Ата – аналарға, оқушыларға сұрақ қойылады.

«Ұл-қызымнан не күтемін?» ата – аналардың барлығыда жауап береді.

«Ата – ана қандай болу керек?» оқушылардың барлығыда бір, екі сөзбен жауап береді.

6. Мұғалімге сұрақ, ұсыныс

 

Ата – аналар жиналысты осындай қызықтытүрде өткізуді ұсыныс етеді, және жиі сынып жетекшісімен байланыста болуын айтады.

Оқушылар тәртіпті сақтап, сынып жетекшісімен бірге әрі қарай жұмыстануларын айтты.

7. Басқада мәселелер бойынша

  1. Оқушылардың ағымды бағалары айтылды.
  2.  Оқушылардың тәртіптері туралы сөз қозғалды.
  3. Пән мұғалімдері мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас туралы айтылды.
  4. Ата – аналар комитеті сайланды.

Ата – аналар барлық мәселелер бойынща белсенді қатысып отырды.

Оқушылар сынптан шығарылып,жиналыстың соңғы жағында босатылды.

Жиналыс ата – аналар мен оқушылардың көңілдерінен шығып, өз мақсатына жетті.

Категория: