Тақырыбы: «Мен және ата — анам»
Ақсай қаласының № 5 жалпы білім беретін мектебі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кусаинова Даурия Сагынтайқызы |
Ата — таналар жиналысының сценариі
1. Барлық ата — аналарға шақыру билеттері берілді
Тақырыбы: |
«Мен және ата — анам» |
|
Мақсаты: |
Ата – аналар мен оқушылар арасындағыжылы қарым – қатынас орнату. Ата – аналардың өз балаларына қаншалықты қамқор болалатының анықтау. Туыстық қарым-қатынасты орната білу арқылы, ата – аналарға, өз балаларымен қашанда сырласып, дос болуына бағыт беру. Алуан түрлі тренингтар жүргізу барысында, оқушы мен ата – аналар арасындағы қарым – қатынасты одан әрі нығыйта түсіру. |
|
Түрі: |
жиналыс |
|
Әдісі: |
жаңа форматбағыттарын, әдістерін қолдану. |
|
Қолданылатын құралдар: |
АКТ |
|
Мұғалімнің іс - әректі |
Ата – аналардың іс - әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
1. Ұйымдастыру кезеңі: |
||
Мұғалім ата – аналармен оқушылармен амандасады. |
Ата – аналар амандасты |
Оқушылар амандасты |
2. Тренинг арқылы ата – аналармен танысу |
||
Берілген ақ қағазға әр ата – ана өзі туралы қысқаша мәлімет беріп, басқа ата – анаға жалғайды. |
Ата - аналарақ қағазға өдбері туралы қысқаша мәлімет жазды, бір – біріне берді. |
|
3. АКТ жазылған даналық сөздерді оқу , қысқыша видео ролик көру |
||
Интерактивті тақтада жазылған «Бала» туралы жазылғанданалық сөздерді оқып, ата – аналарға видео ролик көрсетілді. |
Ата – аналар мұқият тыңдап, өздеріне бір тұйын алды, Видео роликті көреді. |
Оқушылар да мұқият тыңдап отырады. |
4. Оқушылармен ата – аналарға сауалнама жүргізу |
||
Қағазға жазылған 15 сұрақты сауалнаманы таратып беру. |
Ата – аналар сауалнаммаен танысып, жауап береді. |
Оқушыларсауалнаммаен танысып, жауап береді. |
5. Ата – аналар мен оқушыларға тренингтер өткізу |
||
|
Ата – аналар ойларына келген бір суретті аяқтамай салады, оқушылар жалғастырады. |
Оқушылар ойларына келген бір суретті аяқтамай салады, ата – аналары жалғастырады. |
|
Ата – ана мен балсының арасы 10 қадам. Ата – анасы баласына қарай әр қадам аттаған сайын қалай еркелететінің айтады. |
Оқушылар ата – анасына қарай аттаған әр қадамдарында, оларға деген махаббаттарын, сүйіспеншіліктерін білдіреді. |
|
Ата – ана өз баласына деген махабатын үш ақ сөзбен жеткізеді. |
Оқушыата - анасына деген мсүйіспеншілігінүш ақ сөзбен жеткізеді. |
5. Дебат жүргізу |
||
Ата – аналарға, оқушыларға сұрақ қойылады. |
«Ұл-қызымнан не күтемін?» ата – аналардың барлығыда жауап береді. |
«Ата – ана қандай болу керек?» оқушылардың барлығыда бір, екі сөзбен жауап береді. |
6. Мұғалімге сұрақ, ұсыныс |
||
|
Ата – аналар жиналысты осындай қызықтытүрде өткізуді ұсыныс етеді, және жиі сынып жетекшісімен байланыста болуын айтады. |
Оқушылар тәртіпті сақтап, сынып жетекшісімен бірге әрі қарай жұмыстануларын айтты. |
7. Басқада мәселелер бойынша |
||
|
Ата – аналар барлық мәселелер бойынща белсенді қатысып отырды. |
Оқушылар сынптан шығарылып,жиналыстың соңғы жағында босатылды. |
Жиналыс ата – аналар мен оқушылардың көңілдерінен шығып, өз мақсатына жетті. |
- 18111 просмотров