Опубликовано 28.09.2018 - 14:12 пользователем admin
Бұл мақалада Тараз қ. физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебіндегі 8-сынып оқушыларының ағылшын тілі пәнінен жазылым дағдысы бойынша туындаған мәселелер мен оларды шешу жолдары қарастырылады. Мақалада автор 8-сынып мұғалімдерімен, яғни пәндік топпен коллаборативті жүргізген іс-әрекеттегі зертеудің нәтижесімен бөліседі. Зерттеу нәтижесінде оқушылардың жазылым дағдысы формативті және суммативті бағалау нәтижесі бойынша жақсарғандығына шолу жасалады. Сонымен қатар автор мәселені шешу жолындағы қолданылған әдістермен бөліседі.