Сабақтың тақырыбы: Өткенді қайталау. У әрпінің жазылуы
Жанбулатова Куаныш Айдарбековна, бастауыш сынып мұғалімі, бірінші категория, № 1 арнайы (түзету) мектеп-интернаты, Петропавл қаласы, СКО |
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік — өткен дыбысты және әрпті қайталау, У әрпі қандай сөздерде кездесетінін, қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз болатынын пысықтау, сөздердің ішінен дұрыс тауып алуды үйрету.
Дамытушылық — оқу мен жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, оқушылардың тіл белсенділігін, сөйлеу, жазу мәдениетін және логикалық ойлау дағдысын дамыту.
Тәрбиелік — сабақта әдепті отыруға, ұйымшылдыққа, шыдамды, қайсарлы болуға, оқу құралдарын күтіп ұстауға, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Қайталау сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Саяхат.
Сабақтың әдісі: Әңгіме, сұрақ-жауап, суреттер.
Сабақтың көрнекілігі: Түрлі-түсті борлар, сюжетті суреттер, құралдар, Қазақстанның картасы.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық.
Мақсатымыз-білім алу
Міңдетіміз-еңбектену
Еңбек етіп жұмыла
«5»-ке қолды жеткізу.
2. Өткен сабақты пысықтау
— Өткен қазақ тілі сабағында біз қандай әріппен таңыстық? (У)
— Қай кезде У дыбысы дауыссыз болады? (әуе, ауа — сөздің ортасында тұрса)
— Ал қай кезде У дауысты дыбыс болады? (дауыссыздан кейін тұрса: жазу, сусын, ту)
3. Жаңа сабақ. Саяхат. Ойын
— Балалар, біз бүгін сабағымызда Қазақстанның бірнеше қалаларына саяхат жасаймыз. Саяхатты өзіміздің көршілес қаламыздан бастаймыз, ол — Көкшетау қаласы. Бұл қалаға жету үшін мынадай тапсырманы орындауымыз керек.
А — «Шапалақ» ойыны. Сөздер айтылады, солардың ішінде У дыбысы естілсе бір рет қол соғамыз. Мысалы, қол, ту, есеп, тау.
— Сонымен біз Көкшетау қаласына келдік. (әр қаланы картаға жапсыру)
Ә — Қызыл-көк көрнекіліктермен жұмыс. (сигналдық карточкалар)
— Біз Бурабай туристік жеріне жетуіміз керек. Ол үшін тапсырма: У дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба аңықтау. Дауысты болса қызыл, ал дауыссыз болса көк карточканы көтереміз. Мысалы: ауа, су, тау, әуе, ту, жазу.
— Сонымен біз Бурабайға да жеттік.
Б — «Орамал тастау». Бір-біріне орамал тастап, У дыбысы бар сөздерді айту.
— Ал енді біз Рудный қаласына жеттік.
В — «Сандықтарға дұрыс сал». Бір-бірден шығып әр сандыққа сөздерді салады. Мысалы: уақыт, ушықты, Республика, оқушы, суретші, ту, шашу, тау, оқу.
— Сонымен біз мұнай астанасы — Атырау қаласына келдік.
Сергіту сәті
Жаңбыр, жаңбыр себелеп,
Тырс-тырс етіп төбеме
Күркіре күн тарсылда
Найзағайым жарқылда.
Көк шалғынды аралап
Тәтті жидек теремін,
Жуып берсең жидекті
Өлең айтып беремін.
Г — Келесі жететін қаламыз Ақтау.
Тақтада үш сурет «аққу», «сиыр», «бұрщақ».
— Осы сөздердің бірінші және екінші сөздің екі әріпін, ал үщінші сөздің бірінші үш әріпін алсақ бір жаңа сөз шығады. (Қуыршақ)
4. Дәптермен жұмыс
Сөздік диктант. Тақтаға бір-бірден шығып сөздерді жазады. Мысалы: ту, ауа, тау, әуе, шашу. Ту сөзімен сөйлем құрау. (бір бала тақтада жазады, қалғандары дәптерде). Біздің Қазақстанның туы көк. Менің елімде таулар бар. Менің Отаным — Қазақстан Республикасы.
Сергіту сәті
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар,
Біп-биік боп өседі.
5. Оқулықпен жұмыс
27 бет, 71 жаттығу(1,5).
Ал енді үйге — Петропавл қаласына қайтайык.
6. Қорытынды
— Бүгін сабақта не істедік? (саяхат)
— Қандай қалаларға? (Көкшетау, Бурабай, Атырау, Рудный, Ақтау)
— Қандай әріпті қайталадық? (У)
7. Бағалау
- 12438 просмотров