9 Республиканский творческий конкурс «Моя Родина — Казахстан» для детей, педагогов и воспитателей Республики Казахстан

 

Сабақтың тақырыбы: «Сын есім»

Международный творческий конкурс «Новогоднее настроение — 2025» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

Сандыбаева Бибигуль Смагуловна учитель начальных классов 2-категория КГУ «Аккольская средняя школа» Акмолинская область Зерендинский район

Сандыбаева Бибигуль Смагуловна

        

Күні

Қазақ тілі      2 сынып

Сабақтың тақырыбы  

Сын есім

Сабақтың жалпы мақсаты   

Сын есімді сөйлем ішінде басқа сөз таптарымен байланыстыра білуге үйрету.

Сабақтың міндеттері  

1. Оқушылардың сын есім туралы алған білімдерін пысықтау.

2. Оқушы ойын, сөздік қорын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

3. Адамгершілікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

1. Оқушылар өз ойларын тиянақтай білу.

2. Басқа  сөз таптарымен байланыстыра алу.

Сабақтың көрнекіліктері     

Жұлдызшалар, оқулық, суреттер,

постер, карточкалар, қарындаштар, маркер.

Сабақтың әдіс – тәсілдері    

«Кубизм» сратегиясы, топтық жұмысы, синквейн

Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары

 Мұғалімнің іс-әрекеті

Уақыты

Оқушының іс-әрекеті

І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық.

а) Топтастыру. (түстер арқылы)  

ә) «Кубизм» әдісі.

— Өткен  сабақты пысықтау.

 

  1 мин

  0,5 мин 

  3 мин

 Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын ояту.

Түстерді таңдау арқылы  топтасады.

Өткен сабақтарды сұрақтар қоя отырып пысықтайды.

ІІ. Мағынаны ашу

а) Оқулықпен жұмыс.

Бірін – бірі оқыту арқылы

1 – жаттығуды орындату.

 «Менің әжем»

ә) Сұрақ – жауап. (ауызша)

2 – жаттығу. Сұрақтарға жауап бер.

— Алмас қай үйде тұрады?

— Еліктің жанында қандай лақ еріп жүр?

— Қандай баланың ертеңі таусылмайды?

— Қандай еңбекпен тапқан нан тәтті?

 

  8 мин

 

 

 

 

 

 

  5 мин

Оқушылар барлығы өлеңді мәнерлеп , содан кейін  жұпқа бөліп оқиды.

І топ – 1 шумағын мәнерлеп оқиды.

ІІ топ – 2 шумағын мәнерлеп оқиды.

ІІІ топ -  өлеңді мазмұндайды.

ІҮ топ - қиын сөздермен жұмыс жасайды.

Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді. Өз ойларын ашық айтады. Өзгелердің ойымен пікір алмасады.

Сергіту сәті.

Видеоролик арқылы қозғалыс.

                  

  1 мин

 Оқушылар музыка әуеніне қарай билейді.

б) Карточкамен жұмыс.

Деңгейлік тапсырмалар орындау.

Топпен жұмыс.

Заттар арқылы жаңа топ құру.

Тапсырма: Заттың касиетін ата.

   9 мин

Оқушылар берілген заттың касиеттерін ата шығады.

Ү. Сабақты бекіту

а) Мультфильм көрсету арқылы оқушылардың шығармашылықтарын дамыту.

Мысалы: кейіпкерге хат жазу.                 

 10 мин

Оқушылар мультфильм көреді де, кейіпкерге хат жазады. Өз ойын толық жазады.

ҮІ. Сабақты қортындылау

Синквейн   (бес жолды өлең)

   6 мин

Оқушылар өткен тақырыптарды бес жолды өлең жазу арқылы қорытады.

ҮІІ. Бағалау     

Жұлдызшалармен  бағалау.

(жеке,топта)

Өзін–өзі бағалау.

Жауап үлгілері арқылы өзін – өзі бағалау.

   1 мин

 

Оқушылар өздерінің жұмыстарына жұлдызша алады.

Өздерін бағалайды.

 

 

 

ҮІІІ. Үйге тапсырма 

Бет 222     5-жаттығу

 0,5 мин

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.

Категория: