9 Республиканский творческий конкурс «Моя Родина — Казахстан» для детей, педагогов и воспитателей Республики Казахстан

 

Қазақ тілі

Восьмой международный творческий конкурс «Золотая осень» для детей, педагогов и воспитателей

 

Қазақ тілім тағдырым! Казахский язык — судьба моя!

Қазақ тілім тағдырым! Казахский язык — судьба моя!

Мы часто произносим слово Учитель, но не всегда задумываемся о том, какую большую роль играет он в жизни школьника. Чтобы учащиеся выросли успешными, счастливыми людьми — учитель вкладывает много сил, труда, души и терпения. В рамках проекта «Встречи с интересными людьми», в СШИ № 2 прошло внеклассное мероприятие.

Қазақ тілін оқытуда оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру

Қазақ тілін оқытуда оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру

Бұл мақала өзге тілді мектептердегі қазақ тілін оқыту барысында коммуникативтік құзыретті қалыптастырудың психологиялық ерекшеліткері, негізгі мәселелерін шешу қарастырылған. Бұл мақала қазақ тілі мұғалімдеріне бағытталған.

Сабақтың тақырыбы: «Субұрқақтар күні»

Сабақтың тақырыбы: «Субұрқақтар күні»

Оқушылар өзінің сүйікті қаласы, оның әсем жерлерімен таныстырды. Субұрқақтар күні туралы қарапайым сөйлемдер арқылы сипаттады. Өзінің сүйікті қаласы жайлы диалог құрды.

 

Санаға — сәуле түсірген, желтоқсан!

Кусаинова Жадыра Каиргельдиновна

Тақырыбы: «Санаға сәуле түсірген, желтоқсан». Желтоқсан оқиғасы халқымыздың есінде мәңгілік сақталады. Өз ерліктерімен есте қалған ұл-қыздарымыздың есімдері алтын әріппен жазылады.

Сабақтың тақырыбы: Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» хикаятын талдау сабағы

Бекбулатова Гульжан Бауржановна

Сабақтың міндеттері:

1. оқушыларды батылдыққа, өжеттілікке, Отансүйгіштікке тәрбиелеу;
2. Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» хикаятының мазмұны мен идеясын ашып, жан-жақты талдау;
3. өзара жағымды қарым-қатынастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Учим казахский язык вместе

Рысты Бейсенбекқызы Мүлкібаева

Мақсатым: Кәсіби және техникалық білім беру оқу орындарында студенттердің ауызекі сөйлеуіне үйрету.

Жай ауызекі сөйлемдерді қазақ тіліне аудару қабілеті балалардың қазақ тілінде ауыз екі сөйлеуіне көшуде аса маңызды аспектілердің бірі болып саналады. Тәжірибеге сүйенсек, көбінесе оқушылар етістікпен жұмыс жасау кезінде, бірқатар қиындықтарға тап болады.

Тақырыбы: «Қазақ халқының ұлттық киімдері»

Тақырыбы: «Қазақ халқының ұлттық киімдері»

Мақсаты: Балаларға қазақтың ұлттық киімдері туралы түсінік беру. Білімділік міндеті: төл дыбыстарды анық айтуға жаттықтырып, сөздерді дұрыс айтқызу, ұлттық киімдермен таныстыру. Дамытушылық міндеті: сөздік қорларын молайтып, сөз тіркестерін құрастыру арқылы тілдерін дамыту. Тәрбиелік міндеті: ұлттық киімдердің әсемдігін көрсете отырып, оларды әдемілікке, көркемдікке баулу.

Тақырыбы: «Мен алма жеймін»

Тақырыбы: «Мен алма жеймін»

Мақсаты: тақырыпқа байланысты сөздердің тілдегі нормасын сақтап айтуға үйрету, балалардың білімдерін бекіту. Білімділік міндеті: балалардың сөздік қорларын байытып, байланыстырып сөйлеуге, сөз тіркесін және сөйлем құрастыруға үйрету. Дамытушылық міндеті: сөздерді орынды қолдана білуге дағдыландыру, салыстыра, ажырата білу іскерліктерін дамыту. Тәрбиелік міндеті: балаларға өз денсаулығына жауапкершілікпен қарауға тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Тақырыбы: «Мынау не?» ойыны

Камалиева Торгын Муратовна

Мақсаты:

1.Білімділік. Балаларды қыс тақырыбына байланысты жаңа сөздермен таныстыру, жаңа сөздерді бірнеше рет қайталатып тілдерін жаттықтыру, дыбыстар мен сөздердің анық. дұрыс айтылуын қадағалау.
2.Дамытушылық: Суреттен үйренген қар, шана, аққала сөздерін тауып, тапа, көрсете алуға үйрету. Сөздерді тыңдату, қайталату, ойындар өткізу арқылы балалардың көру, есте сақтау, сөйлеу, ойлау қабілеттерін арттыру, жетілдіру.
3.Тәрбиелік: Жаңа сөздерді бекітуге арналған түрлі ойындар ойнатып, балалардың мемлекеттік тілге деген қызығушылықтарын және сүйіспеншіліктерін арттыру.

Тақырыбы: Астана менің қалам

Тақырыбы: Астана менің қалам

Сабақтың мақсаты: Менің қалам елордасы — Астана туралы жан-жақты білімдерін кеңейту, алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту. Сұрақтарға жауап беру, ойды жүйелеп айту дағдыларын қалыптастыру. Мәтінді мәнерлеп оқуға, тіл ұстарту. Сөздік қорын байыту, өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыландыру, оқушылардың тапқырлық, ізденымпаздық қасиеттерін қалыптастыру, дұрыс сөйлеуге үйрету.

Страницы

Подписка на RSS - Қазақ тілі