Опубликовано 24.02.2021 - 11:16 пользователем азбука.kz
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары. 6.1.5.1 – тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.3.3.1 – орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 6.4.4.1 – мәлеметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау
Опубликовано 26.03.2020 - 10:13 пользователем Editor
Қысқаша аннотация: іс-шара аға мен қарындас арасында сүйіспеншілікті, сыйластықты тәрбиелейді; оқушылардың арасынан қабілетті, өнерлі, ынталы, жігерлі жеткіншектерді анықтайды; ұлтымыздың салт — дәстүрін құрметтеуге, тілімізді сүюге, тапқырлық пен шешендікке тәрбиелейді.
Опубликовано 07.06.2019 - 17:30 пользователем admin
Өзінің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу, сол байлықты үнемдей отыра қолдана білу. Болашақты жоспарлай отыра, ысырапшылдық пен даңғойлық қасиеттерге жол бермеу. Білім алуға, мақсатқа жетуге, кәсіби тұрғыдан жетілуге деген ынта ықылас, осы жолда әр нәрсені ұтымды пайдалану мінезі. Заманауи әлемдегі бірден-бір үлгі.
Опубликовано 12.12.2018 - 11:46 пользователем Editor
Балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, тілдік қорларын молайту, табиғатқа деген сезімдерін қалыптастыру.
Опубликовано 10.10.2018 - 20:56 пользователем Editor
Данное занятие предназначено для детей старшего дошкольного возраста. Поможет закрепить знания о жизни диких животных. Познакомит с новыми словами (жилище диких животных). Рекомендовано для учителей казахского языка и воспитателей.
Опубликовано 15.12.2016 - 14:49 пользователем Editor
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: ойыншықтар туралы мәлімет беру. Жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету. Тақырып бойынша сөздік қорын молайту. Ойыншықтардың атауын дұрыс атап, глобальді оқыту дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылық: тапсырмаларды орындау дағдысын қалыптастыру. Көру, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: Ойыншықтар арқылы дұрыс сөйлеп, өз бетімен ойлай білуге тәрбиелеу.
Опубликовано 28.11.2016 - 10:01 пользователем Editor
Кембридж тәсілі бойынша оқыту курстарында үйренген оқытудағы жаңа тәсілдерді тәжірибеде қолданудың тиімділігін мектеп тәжірибесінде анықтауға тырыстым. Осы мақсатта 9 сыныпта қазақ әдебиеті пәні бойынша тізбектелген төрт сабаққа орта мерзімді жоспар жасадым. Жоспар бойынша үшінші сабағым «Шешендік сөздер» тақырыбында өткен болатын. Сабақтың мақсаты: Шешендік сөздер, би-шешендер туралы мағлұмат беру.
Опубликовано 20.05.2016 - 15:11 пользователем Editor
Мақсаты: Балаларға ойыншық түрлері туралы түсінік беру.
Білімдік мақсаты: Балаларға ойыншықтарды атай отырып, жаңа сөздермен таныстыру. Сөздік қорларын молайту. Тіл үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
Дамыту мақсаты: Жаңа сөздерді, қазақ тілінің төл дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету. Ойлау, есту, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
Тәрбиешілік мақсаты: Ойыншықтарын күтіп таза ұстауға тәрбиелеу. Балаларды бір-бірлеріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Опубликовано 31.03.2016 - 10:33 пользователем Editor
Мақсаты: Оқушылардың сауат ашу, оқу барысында алған білімдерін нығайту:
Тәрбиелік мазмұнын ашу, мәнерлеп оқу, үйренген білім — білік дағдылырын ары қарай жетілдіре түсуге жасау.
Оқуға, білім алуға, қоршаған ортаны аялауға, достықпен қарым-қатынас орнатуға тәрбиелеу. Отанға деген сүйіспеншілігін ояту.
Опубликовано 16.03.2016 - 11:06 пользователем Editor
9-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінен «Қазақстан аймақтар» атты тақырыбына сабақ үлгісі. Осы сабақта әртүрлі әдістер мен жаңа технологиялар қолданылды. Бұл технологиялар баланың ақыл-ойын, тілін дамытады, ойлау қабілетін жетілдіреді, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастырады, қазақ тілі сабағына деген қызығушылығын арттыруға толық мүмкіндік береді.
Страницы